Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ սեպտեմբերի 4-29
Մասնակիցներ՝ 4-րդ ր 5-րդ դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
- Համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
- Նոր ընդունված սովորողների կողմից մաթեմատիկայի դասի համար անհրաժեշտ ծրագրերի յուրացում, գործիքների ծանոթացում
- Տեխնիկական միջոցներից օգտվելու դժվարությունների հաղթահարում
- Հայատառ մուտքագրելու ուսուցում
- Սովորողների կողմից ունեցած և ձեռք բերված գիտելիքների ամրապնդում-փոխանցում
- Մաթեմատիկակկան գեղեցիկը տեսնելու կարողություն
- Ամառային մաթեմատիկական ֆլեշմոբերի առաջադրանքների լուծում և քննարկում
Նախագծի ընթացքը․
- 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները իրենց դասարան ընդունված նոր դասընկերներին կսովորեցնեն այն ծրագրերը, որոնք անհրաժեշտ են մաթեմատիկայի դասընթացի կազմակերպման և իրականացման համար:
Արդյունքը՝
- Սովորողների միջև համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
- Word-ով մաթեմատիկական տեքստի, աղյուսակների և սիմվոլների գործածում, օնլայն word-ով աշխատելու հմտությունների փոխանցում և յուրացում
- Quizzes ուսումնական խաղ-վիկտորինա ծրագրի ուսուցում։
- Paint-ում աշախատելու հմտություններ
- Բլոգում աշխատելու հմտություններ