Խաղում ենք Վիկտորինա

Մասնակիցներ՝ 8.4-8.5 -րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝   հոկտեմբերի 3

Նպատակը՝    Սովորողների մոտ մրցունակության  կարողության ձևավորում

  •  Տրամաբանական մտածողության զարգացում
  • Համագործակցային կարողության  զարգացում
  • Գիտելիքների  ամրապնդում
  • Մտքի ճկունացում

Կազմակերպումը՝ 

 Վիկտորինան   կընթանա 3 փուլով․

1-ին փուլը` Մաթեմատիկական խնդիրներ

2-րդ փուլը` Տրամաբանական խնդիրներ

3-րդ փուլը` Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի մասին խնդիրներ

  •  Հետաքրքրաշարժ ու  տրամաբանական  մաթեմատիկական խնդիրների  հավաքագրում
  • Յուրաքանչյուր խումբ ընտրում է իր խմբի ավագին
  • Խմբերին   առաջադրվում  են հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական   մաթեմատիկական խնդիրներ
  • Սովորողները   այդ խնդիրները բանավոր  լուծում ու  գրավոր կերպով  ներկայացնում են  իրենց բլոգներում
  • Հաղթում է այն խումբը, որը ոչ միայն կարողանում է  բոլորից լավ ներկայացնել խնդիրների  լուծումները, այլ նաև ցուցաբերել  համագործակցային կարողություն։
  • Խմբի ավագը պետք է կարողանա այնպես բաշխել առաջադրանքները խմբի անդամների միջև, որ բոլորն էլ ունենան իրենց մասնակցությունը։ Խմբի անդամները խնդիրները պետք է լուծեն քննարկումների միջոցով, իսկ նրանցից մեկը պետք է ներկայացնի  խնդրի  լուծումը։

Արդյունքը՝

  • Սովորողների մոտ մրցունակության  կարողության ձևավորում
  • Մտքի ճկունացում
  •  Տրամաբանական մտածողության զարգացում
  • Համագործակցային կարողության  զարգացում
  • Ոչ ստանդարտ մտածողության ձևավորում
  • Գիտելիքների ամրապնդում
  • Սեր ու  հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ

Աշխատանքի ամփոփումը սովորողների բլոգներում՝ նկարների և տեսահոլովակների տեսքով:

Այստեղ կարող եք տեսնել ամբողջական խաղը:

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы