Սովորողներ` 8-րդ դասարան:
Նպատակ`
Դասընթացի նպատակը սովորողների մաթեմատիկական մտածողության և գործնական կարողությունների, ստեղծագործականության և ինքնուրույնության, արդի պահանջներին համապատասխանող հնարամտության, հետազոտական, որոնողական հմտությունների զագացումն Է։
Խնդիր`
- Հետազոտական և որոնողական աշխատանքների կատարման հմտությունների զարգացում:
- Հետաքրքրություն առաջացնել առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ:
- Սովորողների կողմից ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման կարողությունների ձևավորում
- Տրամաբանական մտածողության զարգացում:
- Սովորողների կողմից նոր ու հետաքրքրաշարժ խնդիրների կազմում ու լուծում:
- Տալ խնդիրների ռացիոնալ լուծման եղանակները (բազմաթիվ լուծման եղանակներից գտնել առավել օպտիմալ լուծումը):
- Տրամաբանական, լեզվական մտածողություն:
- Զարգացնել մտքի արագությունը, հնարամիտ մտածողությունը:
- Խնդրի լուծումն առանց անհայտի և ստանդարտ բանաձևերի ներմուծման գաղափարի:
- Դիտարկելու, կռահելու, եզրակացություններ անելու կարողություններ
- Կրեատիվ լուծուների հայտնաբերում:
- Սովորողների մոտ գործնական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
Թեմա`
- Գործնական մաթեմատիկա, բանավոր հաշվարկներ:
- quizizz-ով կազմված խաղ-մրցաշարեր:
- Ֆլեշմոբյան խնդիրների քննարկում, կազմում և լուծում:
- Մասեր և տոկոսներ:
- Օրինաչափություններ:
- Հաջորդականություններ:
- Լաբիրինթ:
- Գլուխկոտրուկներ:
- Խնդիրներ լուցկու փայտիկներով:
- Մոգական քառակուսիներ:
- Մաթեմատիկական խաչբառեր:
- Կենգուրույի խնդիրների քննարկում:
- Օլիմպիադայի խնդիրների քննարկում:
Ուսումնական միջավայրը՝
- Ուսումնական կաբինետ՝ սովորողի ու դասավանդողի անհատական նոութբուքերով կամ հեռախոս,
- Համացանցում ուսուցման միջավայրը` մաթեմատիկական կայքեր, դասավանդողի, սովորողների բլոգներ, կրթահամալիրի, գրադարանի կայք։
- Ուսումնական նյութերի, ծրագրերի փաթեթներ:
Արդյունքը՝
- Սովորղները փորձում են լուծել առաջադրված խնդիրները, տեղադրում են Մաթեմատիկա առանց բանաձևի էջում՝ առաջադրանքների փաթեթի տեսքով:
- Աշխատանքը համարվում է ստուգված, եթե խնդիրների մեծ մասը լուծված, բլոգում ներկայացված է: