<<Դեպի Արատես >> նախագիծ

Ժամկետը` Մինչև հակտեմբերի 10

Մասնակիցներ` 6-րդ դասարան

Թեմա` Հարաբերություններ

Գործնական աշխատանք

Հիշեցում, թե ինչ է հարաբերությունը:

Շատ հաճախ երկու մեծությունների քանորդով կարելի է բնութագրել առարկայի այս կամ այն կարևոր հատկությունը: Այդպիսի քանորդներն ընդունված է անվանել հարաբերություններ։ Բերենք օրինակներ:

1. Շարժվող առարկայի արագությունը նրա անցած ճանապարհի և այն անցնելու ժամանակի հարաբերությունն է:

2. Ճաշի համը մեծ չափով կախված է ճաշում պարունակվող մթերքների զանգվածի և օգտագործված աղի քանակության հարաբերությունից։

Մաթեմատիկական տեսակետից՝ հարաբերությունը երկու թվերի քանորդն է. բաժանելին կոչվում է հարաբերության նախորդ անդամ, բաժանարարը՝ հարաբերության հաջորդ անդամ, իսկ քանորդը՝ հարաբերություն։ Հարաբերությունը ցույց է տալիս, թե քանի անգամ է հարաբերության նախորդ անդամը մեծ հաջորդ անդամից կամ նրա որ մասն է։

Գործնական աշխատանքի ընթացքը, նկարագիրը:

Սիրելի՛ սովորող, բլոգում նոր գրություն բացիր, վերնագիրը գրիր՝ <<Դեպի Արատես >>:

1.  Վերցու հեռախոսդ, և հասկացիր, թե քո գնտվելու վայրից ինչքան է դեպի Արատես հեռավորությունը:

2. Տվյալները տեղադրիր բլոգում

3. Նշիր  մեքենայով  թե ավտոբուսով է լինելու տեղափոխումը:

4. Ընտրիր միջին արագություն, որպեսզի կարողանաս հաշվել թե քանի ժամում կլինես նշված վայրում:

6. Ամբողջականացրու տվյալները (ճանապարհի երկարություն, արագություն)

5. Կարող ես օգտվել այս բանաձևերից` S=V·t, V= S/t, t=S/V:

6. Աշխատանքը կարող ես ներկայացնել պատումի տեսքով:

7. Աշխատանքը ուղարկիր tatevmkrtchyan@mskh.am հասցեով մինչև հոկտեմբերի 10-ը ներառյալ:

Գայանե Մխոյան

Սինտի Շեյնթանյան

Արամ Դաղլյան

Խորեն Հարությունյան

Կարախանյան Սամվել

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы